tisdag 27 mars 2012

Lekdate


Idag har vi träffat mammorna och pojkarna i föräldrargruppen. Det blev en långpromenad runt Ryttargården och sen fika hemma hos mig. Jag bakade en vit kladdkaka, jättegod! Mycket godare en vanlig kladdkaka.

Annars så är vi rätt trötta här hela familjen. Vi har inte sovit så bra, Leo sover 1,5 timme i sträck, vaknar och ska ha mat. Tappade räkningen efter 5 gången. Som tur är somnar han om snabbt igen. Hoppas det går över snart. Vi har ju varit så bortskämda med sömnen innan. Hoppas på en bättre natt nu.

här har vi killarna
Kan efter de här korten se att det inte är något fel på min kamera för det var bara min
son som blundade på de flesta kort för blixten. Lik sin morbror kanske ;)

6 kommentarer:

  1. Haha, jag trodde först han hade somnat, som i en liten hög alla tre. Mysigt att träffas, mammor och barn.

    SvaraRadera
  2. Ååååååå vad mysigt och de är ju sååååååååå söta!! :-)
    Kan inte du skriva receptet på vit kladdkaka? Låter jätte spännande!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Sa himla gulliga de ar!!! Jag trodde ocksa att han hade somnat lille plutten! Stephanie halsar olangtar tills ni kommer! (det gor vi allihop) kram syrran

    SvaraRadera
  4. Åh vilka sötisar! Han är så himla gullig din son, ska bli kul att träffa er när jag kommer hem i påsk, längtar!!! =)

    SvaraRadera
  5. Men halla!!En uppdatering till borde du val hinna innan ni kommer hit..... garna ett kort pa lillprinsen:-) kram jenny

    SvaraRadera
  6. Oj vad du uppdaterar ofta... ;-) LOL!!
    Vi vill ha massor emd fler kort!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera