tisdag 3 juli 2012

Titta vem som kan sitta själv

Våran  kille kan sitta själv nu! Lite gingligt men ändå. Han har nog fått lite träning i vagnen då han numera ska sitta upp och kolla på allt runtomkring.

Idag följde jag och Leo med ut till Mjöhult. Hade det lugnt och skönt och blev bjuden på mat och uppassade. Sen när vi kom hem kom Leos farmor på besök och hade med sig fina kläder till honom. Emil och jag turades om att få lite träning, Emil cyklade och jag sprang sen en runda. Leo gick och la sig vid 7 redan. Hoppas han sover för kvällen, lite tidigt mot vad han brukar men det är väldigt skönt att få lite tid bara jag och Emil på kvällen. Nu ska vi titta på film, drama som Emil älskar ;)



7 kommentarer:

  1. Ah, lilla Leo vad duktig du ar!! Nu ska jag och Alice trana pa att sitta;-) och ata!
    Manga pussar fran moster

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja träna på, det kommer snart :)

      Radera
  2. Duktig han är! Tänk vilken grej att lära sig att sitta, måste vara häftigt att hela tiden göra så stora framsteg. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är han:) Det är skithäftigt, jag har ju jobbat med barn men aldrig varit med så här från början. Det händer ju saker hela tiden!

      Radera
  3. Jaa, det är bara att pallra upp kuddar bakom för att förhindra de värsta bulorna :) Vidar va rätt blå i början :) Känner du till Mjöhult? :) Jag tänkte cykla in där nån dag, kan man köra igenom mjöhult och komma ut på vägen till skäfshult typ? Vet du det? Hoppas allt är bra annars! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får göra det =) Vi har sommarstuga där sen så länge jag kan minnas. Pappa sa att du kan köra igenom, folj bara den "stora riktiga" vägen. Sen när du kommer ut till asfaltsvägen svänger du höger så ligger skäfshult 500 m bort. Duktig du är som cyklar och håller igång!

      Radera
  4. Jaha, skönt med stuga som inte ligger så långt bort. Jag vet inte vad som flugit i mej :) Har massor med energi helt plötsligt :)

    SvaraRadera