söndag 15 juli 2012

Första övernattningen och Fest!

Igår sov Leo borta för första gången. Han sov hos mamma och pappa och det hade gått hur bra som helst. Han sov nästan 12 timmar i sträck så det var inga problem =) Jag och Emil fick också sova hela natten och sovmorgon. Igår var vi på överaskningsfest för David som fyller 30. Grabbarna spelade först fotboll och sen blev det grillning och fest, jättekul ! Och jag var inte ett dugg orolig för Leo som jag visste hade det hur bra som helst hemma hos mormor och morfar.

Jag vaknade pigg och utvilad, väldigt bra att dricka vatten emellanåt ;) Fixade lite hemma och skjutsade Jossan för att hämta bilen. Fick tvinga upp Emil vid halv ett så vi kunde åka och hämta Leo och bli bjudna på middag. Nu ska vi bara njuta av att det är söndag och imorn är vi lediga.

2 kommentarer:

  1. Later harligt! Vad duktig han ar lille killen som sover i 12 timmar. Om ni kunde forklara for mig hur man lyckas med att fa barnen att sova sa lange skulle jag vara overlycklig. Alice har jattejobbiga kvallar och skriker i flera timmar innan hon somnar runt kl 1. Men idag sov hon ialla fall till 6 sa da fick jag ju vila lite..
    kram syrran

    SvaraRadera
  2. 12 timmar?!? TOLV TIMMAR?!? Wow!! Bra jobbat både Leo och föräldrar!! :-) Jag håller med Jenny, berätta hur ni fått honom att sova så bra, så att jag kan lära Viv det också!! :-)
    Kram Johanna

    SvaraRadera