tisdag 17 juli 2012

De går frammåt

Två semesterdagar har gått och jag tycker att vi jobbat på rätt så bra. Imorn har vi kvistlackat och grundmålat nästan halva taket. Blir jättefint och ljust. Kommer kanske bli lite mindre jobb här hemma då Gullringens träningsvecka börjar imorn.

Idag var vi och fikade på det nya stället (gamla brödstugan) . Jättemysigt tycker jag, bakfickan får konkurens. Både Cissi, Mattias, Linda, Anna och Sofie var hemma samma dag och det händer inte ofta. Efteråt så sprang jag 3,6an med Anna. Kul att springa med nån, behöver lite draghjälp. Anna vill nog oxå ha sällskap i fortsättningen då hon höll på att springa rakt på en orm.
Just nu kollar vi på världens sämsta film, Rampart. Se inte den! Anna åkte hem och jag tog fram datorn istället men Emil håller ut.

2 kommentarer:

  1. Finns inte brödstugan mer alltså? Där ser man... nya tider! ;)

    OK, ska inte se den filmen :) Bra jobbat med taket, produktiv semester hör jag!

    SvaraRadera
  2. Vi vill ha en 7 monaders uppdatering av Leo nu.
    Fran
    Stephanie

    SvaraRadera