måndag 23 januari 2012

Resan bokad

Nu har jag bokat resa till Jenny i USA. Sååå kul ! De blir mamma, jag och Leo. Skönt att få lite hjälp med honom även om jag tror det kommer gå riktigt bra. Direktflyg från Köpenhamn, känns lyxigt med direktflyg då jag är van med både 1 och 2 byten. Leo somnar så fort man åker bil så den är inget problem. Hoppas ljudet från flyget är lite sövande med.

Idag har jag varit i Västervik på återkoll för inflammationen. Såg bättre ut och jag behöver inte operera om jag inte får problem igen. Förhoppningsvis läker det av sig själv men ja får kolla det lite då och då. Känns väldigt skönt! Mamma var med så vi åt ute och gjorde besök på Rusta, biltema och Maxi. Och Leo sov mest hela tiden förutom blöjbyten och när han skulle äta. Han gillar att vara på resande fot .

3 kommentarer:

  1. Åhh vad kul! När åker ni och hur länge är ni borta? Härligt att allt verkar bra med dig också! Kramis

    SvaraRadera
  2. Underbart att det äntligen är bättre med dig!! :-)
    Och det ska bli såååååååå kul när ni kommer och hälsar på!! :-) Wohooooo!! :-)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Jaaaaaaaaaaaaaa vad kul, bade att ni bokat resan och att allt gick bra i Vastervik pa sjukhuset!! Om han sov sa mycket kommer han nog vara uppe mycket ikvall och inatt... den lilla busungen.
    Kram Syrran

    SvaraRadera