fredag 20 januari 2012

Namntavla

För ett par dagar sen fick jag Leo en jättefin namntavla på posten. I paketet var också ett kort från personen som gjort den, som tipsade mig att det var en bra present att ge bort. Tyckte det var väldigt korkat att ge mig en gratis, varför skulle jag då ge bort den till andra? De fick väl antagligen en också. Men nu har vi rätt ut det. Efter att min syster frågat mig flera gånger om det kommit ett paket på posten så kom jag på det. Väntade mig ju ett från USA då så det kopplade inte riktigt :)


TACK SNÄLLA MOSTER !

inramad och uppsatt


Ikväll har jag en lugn kväll. Har överlämnat ansvaret över Leo helt till Emil. Förutom när han vill ha mat då. Jag ska inte byta en blöja, eller något. Och pappa sköter det riktigt bra, läst sagan de tre små grisarna sjunger klappa händerna och allt, väldigt underhållande :)  Leo är nöjd, Emil är nöjd och jag med!

4 kommentarer:

  1. Det låter som det skulle varit filmat,en komedi med Emil o son i huvudrollerna,tavlan blev ju verkligen fin,ha en bra helg,kram till er alla!!Ing-Marie

    SvaraRadera
  2. Haha, Emil är grym med barn så det är nog inga problem! Förstår att ni alla är nöjda. =)

    SvaraRadera
  3. Lek-pappa i farten, det ar harligt! Ja det var ju bra att tavlan kom fram, hihi. Efter att vi pratat pa skype - och sett er sitta och ata glass- sa blev jag ocksa sugen pa glass o kolasas sa jag fick skicka ut QB att kopa. :-)
    Syrran

    SvaraRadera
  4. Tycker att denna historien är jätte rolig... Hahahhaa!
    Ramen är super fin!! :-)
    Kram Johanna

    SvaraRadera