måndag 2 januari 2012

Nytt år

Nyårsafton firades in hemma hos mina föräldrar. Lugnt och skönt, god mat och vi var hemma innan tolvslaget och såg på raketerna från vårt fönster i myskläder.

Emils 10 pappadagar är snart slut, han är hemma i morn oxå. Dagarna har gått så fort! Har varit så mycket helgdagar och vi har träffat släkt och vänner. Inte så många lugna hemmadagar men idag tog vi en lugn dag. Promenad, film och mys i soffan. Nu är Emil på fotbollsmöte och jag är hemma med en lite kille som har magknip. Stackarn, han har inte skrikit så mycket innan =( Men nu har han äntligen somnat. Nu väntar jag på att Emil ska komma hem. Jag har beställt semla från Gulringen, så gott!

Leo gymmar

Liam & Ville hälsade på. De hade valt presenter till Leo själva.
 Ville valde en verktygslåda och Liam en bil :)

Sofie och Agaton kom på fika

Leo och morbror

5 kommentarer:

  1. Å vad kul att se bilder, han är så fin er lille gosse! Längtar efter att få träffa honom också!! Ni kan ju komma hit på en weekend, åka och shoppa i Ullared och så kan jag va barnvakt ett par timmar... haha.. ;-) kramar

    SvaraRadera
  2. Jaha nu borjar snart lugnet satta in, nar alla hogtider ar over, alla besok ar avklarade och Emil borjar jobba igen. Jag hoppas vi kommer ha det lite lugnare an ni haft det den forsta tiden, forstar verkligen inte hur du orkar -Supermorsan! Jattekul att se honom pa Skype idag, den lilla fisen! kram jenny

    SvaraRadera
  3. Så söt han är! :) Vi kanske kan få hälsa på Er framöver sen om några veckor när ni orkar och hinner med! :)

    Hoppas magknipet släppte och att han sov i lugn och ro sen!

    Ta hand om Er och njut av sista pappadagen nu!

    KRAM/Cornelia

    SvaraRadera
  4. Ååååå så mysigt allt låter!! (Förutom magknip då såklart...)
    Kramkram Johanna

    SvaraRadera
  5. Ja det var verkligen två fullspäckade första veckor i Leos liv! :) Skönt kanske att det lugnar ner sig lite. God fortsättning på 2012 som jag gissar blir ett fantastiskt år för er! Kramar

    SvaraRadera