tisdag 20 januari 2015

tisdag

 Mollie är fascinerad av vår babymonitor som grannen hjälpte mig sätta upp idag. Det var på tiden,  pinsamt att varken jag eller Emil fattade hur vi skulle göra. Jag fick flytta över den till Leos säng ett tag för att hindra honom o klättra i vaggan.

- Så mysigt,  eller hur lillasyster.

Idag har jag styrt med kort på datorn,  dags att beställa fotoalbum. Så mycket jobb när man inte lagt in dem i ordning o inte tagit bort dåliga kort. Måste bli bättre på det.
Leo o jag bakade kakor, amerikanska cockies, jättegod smet men inte alls goda när de var färdiga. Så de åkte i soptunnan. Annars kan jag lova att jag skulle smält i mig allihop även att jag inte gillade dem speciellt mycket. Grannen kom på fika,  jag har tränat och nu myser jag o en nöjd Mollie i soffan efter att hon har badat. 
Hon brukar vara jättegnällig på kvällarna o ska bara bli buren, inte sitta still. Men ikväll är hon på riktigt bra humör:) 

4 kommentarer:

  1. Kakbak,va säjer Emil om det?Jag vet inte om Mollie ser ut att njuta lika mycket som storebror av goset,men det blir väl bättre med tiden,kram till hela familjen på kramensdag!!Farmor

    SvaraRadera
  2. Sötnosar! Jag tycker oxå deg är godare än kakor, smart o slänga så man inte småäter ändå! Jag o Alice skulle baka havrekakor i måndags men så hade vi inga ägg o ingen bil. Så de bidde inte så:/
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller så skulle jag gjort som du och skickskickat med min man till jobbet. Ni får baka i helgen då istället. Kram

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera