måndag 26 januari 2015

öppna förskolan och sista julklappen





Nyss hemkomna från öppna förskolan. Leo tyckte det var jättekul och gick in själv med de större barnen och dansade och sjöng. Jag och Mollie fick sitta utanför då det var matdags. Sen fika och lek. Kommer bli många fler besök tror jag. 

Nu leker jag och Leo med duplot han fick i julklapp av sin farmor. Det är sista julklappen. Vi plockade inte upp alla ur förpackningen direkt utan har delat upp det lite. Kan nog vara hans roligaste leksak om ni frågar mig :)Här gör vi glass.

 



- Farmor tycker nog det är kul att göra glass me!  Den här är till henne, säger Leo 

4 kommentarer:

  1. Tack för den fina glassen Leo,då får vi göra glass nästa gång jag kommer/Farmor

    SvaraRadera
  2. Han kanske packar med det på torsdag :)

    SvaraRadera
  3. Han kanske packar med det på torsdag :)

    SvaraRadera