torsdag 15 januari 2015

Dagarna rullar på. Leo började förskolan igen efter julledigheten. Det är han väldigt glad för. Men väldigt trött på em. Vill bara titta på tv. Tjuter och skriker för allt. Idag fiskade han typ 2 minuter innan han fick ett utbrott. Tror det är bra för honom med några dagar hemma. Han här slutat med blöja nu. Han hann inte till ton idag på förskolan men det gjorde inget hade han sagt till frökenför Hans mamma gillade o tvätta :)


Mollie slappar lite:) Börjar intressera sig för leksaker även att hon inte riktigt kan greppa säker än. Hon är drömbarnet på förmiddagen,glad och nöjd, sover 3-4 timmar i vagnen då jag hinner träna, städa mm. Sen när jag hämtat Leo så börjar hon. Är bara nöjd om man bär runt henne , sover bara i famnen, Ska äta varje timme. Så nu letar jag babygunga, det måste hon gilla. 

Ledare, medans Leo lekte med Liam så lekte Mollie med hans bror isac.



1 kommentar:

  1. Jaså du gillar att tvätta du?! Hahaha! Men mina barn måste tro att jag oxå gillar att tvätta, det är väl därför de använder 6-7 badlakan när de duschar och byter strumpor hundra gånger om dan... Saknar dig och dina små kottar! Tycker det är underbart med babygunga, skaffa det!!!!
    Kan du inte lägga upp ett bebiskort på dig bredvid ett kort på Mollie? Kram

    SvaraRadera