tisdag 22 oktober 2013

Vilket humör

Idag när jag hämtade Leo på föskolan blev han först överlycklig när jag kom. Det vände rätt snabbt när vi han och kompisarna skulle städa. Då vart det gråt och skrik. Går inte att prata med han. Personalen sa att jag inte skulle ge mig, men det slutade med att både de och jag gav upp. De var väldigt förvånade och hade aldrig sätt honom sådan. Men det är vardag för oss, varför kan han inte vara lika glad och nöjd hemma?!

Men trots det så har vi haft en riktigt bra dag. En kortis på stan och fixade ärenden. Mutade Leo med bullar och då blev han så nöjd. En lång promenad runt stan, vilket slutade med ett ännu värre utbrott. Vi lyckades komma hem, men det är inte lätt när han kan krypa ur vagnen. Men sen har det varit en väldigt nöjd och glad kille här hemma vilket är väldigt skönt. Det ska bli spännande och se hur vår flygreasa kommer gå.

1 kommentar:

  1. Söta lilla Leo! Flygresan kommer gå jättebra! Tänk på allt nytt och spännande att kika på. Snart åker ni ju vännen - SÅ HÄRLIGT! :) Kraaaam

    SvaraRadera