söndag 13 oktober 2013

Helgen

Helgen är redan slut, nu väntar vi på Bron. Leo som hoppade över sin vila idag kom precis in och satte sig hos mig i sängen, la huvudet i mitt knä och somnade på 1 minut. Lite trött! Det här med läggningarna går sådär. Vi kan inte bestämma hur vi ska ha det. de sista dagarna har han fått komma upp och somnat i soffan i någons famn. Ingen av oss vill sitta på en stol vid hans säng i en halvtimma. Men nu kollar vi efter ny säng till honom. Då kan man ju lägga sig brevid och mysa lite.

Vi har haft en mysig helg. ALV-besök, marknad, byggt och målat färdigt staket, fika med kompisar och besök av Anna. Jag hade lite mer på min göra-lista men det får vi göra nån annan gång. Nu väntar en lång vecka med mycket jobb. Det blir 3 sena dagar och jag kommer knappt se Leo då :(

1 kommentar:

  1. Men hallå du glömde ju det viktigaste av allt, att du skypade med din underbara syster! Kram på er

    SvaraRadera