onsdag 6 november 2013

Fjärde bröllopet för i år


 I fredags så var det dags för bröllop igen. Cornelia och David gifte sig efter att ha varit tillsammans i 15 år! Ett jättefint bröllop som avslutades med en jätterolig middag och fest.Tyvärr har jag inga bra kort från det här bröllopet. Jag måste verkligen skaffa en ny kamera. Men jag lyckades få en bild som man kan se brudparet på. Snyggaste klänningen nånsin!
 
 
 
Fjärde bröllopet i år och antagligen det sista, om ingen planerar ett översaskningsbröllop:)
 
Cissi och Mattias var först.

Sen gifte vi oss 1, 5 månad senare.
 

3 veckor senare gifte sig Sandra och Jimmi
 
 
 

1 kommentar:

  1. Så många bröllop har jag inte varit på i hela mitt liv, haha. Har bara varit på 3 st inklusive mitt och ditt ;-) idag är det en vecka tills ni kommer! Kraaaam syrran

    SvaraRadera