onsdag 19 juni 2013

dåligt morgonhumör

Är man dum om man går in och väcker sin son när han precis somnat? Jag får väl hålla mig till imorn men nu längtar jag efter bebismys i soffan nåt hemskt. Farmor hämtade Leo på förskolan idag då Emil har fotboll och jag slutade sent. Därefter var jag hos en kompis och testade frisyrer. Så jag har inte träffat honom sen i morse och då visade vi inte direkt våra bästa sidor. Jag har mycket mer förståelse för föräldrar nu när jag fått eget barn. Jag förstår dem som gärna vill att deras barn ska äta frukost på förskolan istället för hemma. Jag vill likadant själv efter denna frukosten. Skrik, protester, kastar mat, klättrar på bordet och tjurar. Fick ställa mig och plocka i ordning i köket så blev han nöjd. Han ville nog bara inte ha mitt sällskap. Han blev i alla fall gladare sen då vi klädde på oss och åkte till förskolan. Mycket hjälpsam och gav mig en stor kram innan jag gick. Jag får väl vänta till i morn men då har vi sovmorgon igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar