söndag 9 juni 2013

Veckan som varit

Jag hade tur som tog min promenad först. Emil som gick iväg direkt efter mig fick både regn och åska men nu är han hemma. Jag vart lite nervös och försökte ringa han om jag skulle plocka upp honom med bilen men som vanligt inget svar.

Lite skönt med en svalare dag och regn efter denna vecka med kanonväder. Har funderat på att åka o bada men fegat ur då det säkert inte är så varmt i vattnet än.

Veckan har varit hur bra som helst med bara 3 dagars jobb varav jag slutade tidigt i fredags. Vi har hunnit med en hel del här hemma. Kalas, sol och bad här hemma, grillkväll hos Tessan och pojkarna och 2 ALV besök.

Leo gör oss lite smått galna här hemma :) Han är ju typ aldrig still och klättrar på det mesta. Nu har han lyckats ta sig över planket som vi har i trappen så det blir nog o skaffa en grind, snart! Bättre att ramla 2 steg en från hela trappa. Matsituationerna är ju också roliga. Han ska bara stå upp och klättra upp på bordet, kasta mat eller leker med den. Ja vi har att göra i alla fall :)



 
Leo fick träffa Pippi. Inte så intresserad direkt. Medans alla andra var på sakletarjakt så plocka Leo det roligaste han vet, nämligen stenar. Men han gillade när de sjöng, då dansa han och klappa händerna.


Klätterapa
 




Filmdags med de större grabbarna.

1 kommentar:

  1. Ja nu får ni veta hur vi hade det i några år med hans ärade fader,allt går tydligen igen,kram på er,Farmor

    SvaraRadera