tisdag 11 juni 2013

Shopping med småbarn

Det här med att gå i affärer med ett barn på 1,5 år är inte så lyckat. Jag och Leo åkte ner till Albins för att köpa några saker. Vi hördes nog i hela familjen. Går han (springer) själv så drar han ju ner allt så jag får sitta och plocka upp 100 spikar. Bär jag han så skriker han och ålar sig så jag tror jag ska tappa han. Fick be om hjälp och då blev han rätt nöjd när personalen pratade med han. Det verkar ju som han fattar allt för han svarar ja och nej på precis rätt frågor och vinkade så glatt när vi skulle gå. Han var också tvungen att gå och säga hej då till alla som jobbade. Efter 10 min kom vi därifrån, jag svettigare än jag är efter en hel dags shopping annars. Tyvärr köpte jag fel saker också så mitt vitrinskåp har fortfarande inga hyllor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar