måndag 17 juni 2013

bröllop

Vilken helg det varit. I fredags så åkte jag och Emil till Oskarshamn för bröllop. Lite fix på fredan sen upp tidigt på lördagen. Jag hade fått den store äran att vara brudtärna. Så det var  frisören, skumpa, fotografering och sen var det dags för vigsel och middag. Det här är en dag som jag alltid kommer minnas. Så fint och lyckat, roligaste festen nånsin! Kanske dags att sätta fart och planera för mitt eget. Tur att man fått gå på ett nu så man vet vad som måste göras :) Tack Cissi och Mattias!











2 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen det roligaste på länge! Fasen vad brun du är Emelie, tänkte på det under middagen också! Å jag ser ju ganska städad ut ändå hehe ;)

    SvaraRadera
  2. ja det var det :) ja visst är jag! Har nog aldrig varit så brun. Fast bara efter mitt linne. Har ju ett bra jobb på sommarn. Ja du ser lika städad ut som oss andra, haha

    SvaraRadera