fredag 18 januari 2013

fredagskväll

Vi skulle ha en mysig fredagskväll här hemma jag och Emil men strax innan nio låg vi i sängen alla 3. Leo vill inte sova själv i sin säng och det är tröttsamt att ha han i soffan när han är trött och aldrig ligger still! Lika bra o gå o lägga oss, men lillgrabben somnade först och Emil tyckte verkligen inte att vi kunde gå o lägga oss så tidigt så nu sitter vi här o umgås. Jag på datorn och Emil tittar på tv;) Äntligen fredag och helg, jag ska njuta varje minut.

Leo mår föresten bra nu, lite hosta ibland bara men annars pigg och glad.

1 kommentar:

  1. Hahaha, saa romantiskt ;-) Men jag kanner igen det dar. Igar gick jag och la mig kl 20, man blir trott av att jobba en hel vecka. Och det ar ju (tyvarr) sa att det ar de sma som bestammer om/nar man ska fa lite vuxentid. Alice tycker det ar onodigt...

    SvaraRadera