söndag 23 september 2012

Kräftskiva!


 
Igår hade vi kräftskiva hemma hos oss. Hela gänget, 10 vuxna och 4 barn. Inga problem att få rum med alla nu när vi rivit väggen, perfekt att duka långbord. Jocke var barnvakt några timmar under middan, sen sov Leo hela kvällen efter han varit uppe och sagt hej. Det är lätt att ha kräftskiva då gesterna tar med maten och man själv bara behöver fixa sallad, bröd och kaffe. Jag kommer visst alltid lindrigt undan när vi har fest! Tack alla för en rolig kväll!
 
(Jag lånade bilder av Cornelia då jag var dålig att ta kort och mina blev inte alls lika bra, hoppas det var ok.)
 
Jag gick upp tidigt i morse då det var min morgon att gå upp med Leo. Kl 6 ville han upp, men det gjorde inget då jag var pigg och utvilad. Efter frukost, lek och promenad fick Emil gå upp då jag hade lite extra energi o tog tag i trägården och garaget. Men nu blir det inte mycket mer gjort för mig. Vi har parkerat oss i soffan med glass och inväntar fotboll på tv. Får se hur länge jag orkar titta på det innan jag går upp och kollar på nåt annat tv-program.
 



 
 
 

1 kommentar:

  1. Mysigt med kraftskiva, aven om jag inte ater kraftor. sa kul att ha en massa parkompisar, det onskar jag att vi hade ocksa!
    Jenny

    SvaraRadera