söndag 9 september 2012

Helgen rusade snabbt förbi. Anna var hemma på snabbvisit så jag spenderade fredagskvällen med henne. Fick massa fina kläder av henne som hon inte ville ha, tur för mig =)  Under lördagen var det fullt upp. Först dop i Oskarshamn för lilla Ebba där det bjöds på middag och storfika. Vi åkte därifrån proppmätta till nästa kalas, kräftskiva hos Emils mormor där det serverades mat, fika och så klart kräftor! När vi kom hem gick Emil in till grannarna som också hade kräftskiva, som vi tyvärr inte kunde vara med på i år. Men vi ska visst ha det hemma hos oss nästa år.
 
Idag har vi fixat här hemma. Pappa och jag har lagt golv och satt upp lister. Nu är vi färdiga här hemma, Skönt! Vi hade planer på att se film här ikväll men vi är båda för trötta för det. Blir sängen istället och så vaknar vi upp pigga i morn till en lugn och helt oplanerad dag (för mig och Leo iaf).
 
 
Nu går han själv med gåvagnen!

Pappa får lite hjälp av Leo. Hammare och spik går bra,
men när vi sågade så blev han rädd.

3 kommentarer:

  1. Vad bra att Leo hjalper till lite, det ska ju borjas i tid. Han kommer sakert bli valdigt handig och duktig! Gullunge! Tank att han kan ga med gastolen nu. Jag som trodde att med lite tur kanske jag far se hans forsta steg, men i den har takten kommer han val springandes emot mig nar vi ses nasta gang. Eller sa springer han at andra hallet o gommer sig ;-) Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Mina fina kusin och min fina morfar!!!!!!!!!!!!!
    Stephanie Pugh

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Vad duktiga ni är o är färdiga m allt. Blir nyfiken på att kolla in det nya.. Kram

    SvaraRadera