tisdag 19 juni 2012

barnvakt och besök

Leo sover jättebra på nätterna nu men jag är så trött på morgnarna. Så trött att jag behöver kaffe för att piggna till, det trodde jag väl aldrig skulle hända.




Maria och Harald kom på frukost/fika på morgonen. Tessan bytte av dem och kom hit och käkade lunch. Sen hade vi det lite lugnt ett tag jag och Leo. När Emil kom hem hämtade vi Tessans pojkar på förskolan. Vi  fick testa på att vara trebarnsföräldrar några timmar. Det jobbigaste var att få in alla i bilen. Alla bilbarnstolar och diskussioner om vem som ska sitta fram. Roligt att få vara med lite större barn, saknar mitt jobb lite grann. De säger så mycket roliga saker och var verkligen inne på gåtor nu. Fick några riktigt svåra ;) Vi åt pannkakor, spelade bajsspelet och tittade på Emil i Lönneberga. Nu har jag kört hem dem och väntar på att Leo ska bli trött så han kan gå o lägga sig, jag vila en stund för ikväll ska jag hämta Tessan i Kisa när hon festat färdigt. Emil är på fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar