torsdag 21 juni 2012

Bästa vännerna

Igår hade vi finbesök av bästa vännerna Ann-sofie och Oskar. Jättekul med besök och få umgås med vänner.  Lite lyx när gesterna tar med båda mat och efterrätt!  Ann-Sofie hade gjort världens godaste potatissallad och till och med Emil tyckte om den så det kommer vi äta ofta i sommar.



 Just nu ligger Leo och sover i sin vagn efter vår promenad i det fina vädret med Sara och Liam. Jag går mest och väntar på att Anna ska komma med tåget! Ska bli jättekul att få umgås med henne massa i sommar. Jag önskar att det varit annorlunda och att hon kommit om 3 veckor istället och fått åka på sin efterlängtade resa först :(  Men jag ska göra mitt bästa för att muntra upp henne. Risken är väl att hon tycker jag är jobbig som ringer hela tiden för att kolla att hon är ok och vad hon gör.

Vi är så lyckligt lottade som har så fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar