måndag 11 juni 2012

Jag vill ha sommar

Jag längtar tills sommaren kommer tillbaka! Vill ligga och sola i mina nya solstolar och läsa en bok. Fick 10 min i solen idag och kunde samtidigt lyssna på eftermiddagsteatern på ALV. På onsdag har jag en lekdate med Ellen, då ska jag göra andra besöket på ALV för i år.


Vi har haft besök av Cissi idag. Åt lunch ute på Fredensborgs Herrgård med hennes mamma. Annars har vi inte gjort mycket. Jag fick ett mindre utbrott på lilla Leo som inte vill sova. Så nu har jag dåligt samvete och väntar på att han ska vakna så jag kan pussa och krama på honom. Uppstigning halv 7 och mindre än 1 timmes sömn vid kl 16 är alldeles för lite! Han är inte så glad då men till slut somnade han i vagnen.

När Emil klippt gräset ska jag åka ner och handla till matchen på tv. Är visst Sverige som spelar och jag har faktiskt tänkt att titta :) Tror det blir roligare om vi har massa gott att äta. Sk nog till systemet med, har fått för mig att de säljer strawberry dackiry ( vet inte hur det stavas ) på små flaskor?! Eller så har jag bara drömt det.

HEJA SVERIGE
(vill bara varna alla att de antagligen kommer förlora bara för jag tittar för det gör de alltid)

6 kommentarer:

  1. Ja HEJA SVERIGE!
    Haller med om att inte mamma blir pa bra humor nar bebben sover daligt. Alice har haft 2 jobbiga natter och jag ar helt slut!!
    Kul for Ellen att du tar med henne till ALV:-) Kan hon nog behova. Kram syrran

    SvaraRadera
  2. Du får sluta upp o titta på matcherna med Sverige,men nu vet vi ju vem vi kan skylla förlusten på !!Puss på er,farmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men jag såg bara första halvlek! Verkade ju gå bra först i andra men nej då =( Ingen glad Emil här hemma kan jag säga och nu ska vi visst inte se fler matcher säger han ;) kram

      Radera
  3. Ja, du får aldrig mer se en enda landskamp, det är då ett som är säkert!! LOL!!
    Jävla skit alltså...

    Hoppas ni får sol snart!!

    Kram Johanna

    Ps såg du mitt Email på FB??

    SvaraRadera
  4. Haha, kan tänka mig hur dålig stämning det blev efter matchen, oj oj oj ;) Vem är Ellen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du kommer ihåg min systers kompis Sofia, hennes dotter. De bor bara 4 gator upp

      Radera