måndag 4 juni 2012

Jag 30 år!

Idag blir jag 30 år! Svårt att tro det, jag vet ;) Fast det är inte så många som gissar att jag är 20 längre. Har nog vuxit upp lite även att jag ringer till mina föräldrar jämt och ber om hjälp. Dagen har varit lugn. Lunchat ute, lite födelsedagsfika och promenad. Firade min födelsedag igår när nästan hela släkten kom på kalas .

Fick en cykel av mamma och pappa:) Tack! Nästa sommar kan
vi cykla hela familjen för då är Leo tillräckligt stor.

Min fina

Fungerade alldeles utmärkt att duka långbord här hemma så nu har
vi inget att skylla på när det ska vara kräftskiva på gatan



Mina snälla föräldrar som hjälpte mig med typ allt

Leo höll ut nästan hela kalaset, lite trött i slutet men annars
glad och social, gullunge!

6 kommentarer:

  1. Vilket superfint kort på dig och Emil!!!!! Hoppas din dag har varit superbra, trots att inte jag var hemma o firade dig ;) Sofie och jag kommer fira dig ordentligt i höst :)

    Fin cykel oxå!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Å vad mysigt! Hadevelat va med!!! Kramar

    SvaraRadera
  3. HURRA-HURRA
    FÖR EMELIE!
    önskar vi på KOTTEN

    SvaraRadera
  4. Ser ut och låter som du hade det toppen!!

    Håller med, kortet på dig och Emil är jätte fint!!

    Kul med en cykel!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Grattis! Väldigt fint kort på dig och Emil. Kram

    SvaraRadera
  6. Ja fina kort och va bra att du fick en cykel! Skont att du mar lite battre idag. kram syrran

    SvaraRadera