lördag 9 juni 2012

Emil jobbade bara i måndags och har varit hemma hela veckan. Jag var borta tisdag till onsdag och när jag kom hem har det hänt massor med Leo, jag skojar inte! Han låter annorlunda, pratar mer.Säger mamama och papapa hela tiden. Inte direkt till oss då men han kan säga det när han själv vill :) Han går omkring i gåstolen utan problem. Förut kunde han ta sig fram lite men det var mest tur. Vi får plocka undan allt han kan komma åt nu. Emil och Leo låg i hårdträning när jag var borta!



Annars har veckan varit lugn och vi har inte gjort så mycket. Emil ska snart på fotboll och Leo ska hem till sin mormor och morfar som tycker de har sett alldels för lite av honom denna vecka. Och jag ska bar ta det lugnt, läsa och vila.

2 kommentarer:

  1. Ha det så gott o ta det lugnt,farfar Göran hälsar så gott till er,o krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. skont att du fick komma hem sa snabbt! Ta det lugnt nu bara. kram syrran

    SvaraRadera