lördag 9 november 2013

Lördagkväll

 
Åh vad bra vi har haft det! Sovit och ätit gott. Jag sov 8 timmar i sträck, vet inte när det hände sist. Igårkväll var vi på tapas restaurang med Emma, IngMarie och lilla Noah.
 

 När vi kom hem väntade den här gullungen på oss.
Leo och jag har tillbringat kvällen hemma hos mamma och pappa.
Emil är ute och roar sig, fotbollsfest och pumpen. 
Jag försöker komma på vad jag ska laga för mat i morgon då vi ska fira Emil. Inte lätt då vi nte gillar samma mat och jag har ingen inspiration alls. Det måste ju vara något som Emil gillar då det är hans födelsedag.
 
Lördagsmys
 


3 kommentarer:

  1. Snart åker ni vännen :) Sååååå härligt! Du måste uppdatera bloggen med bilder under de kommande veckorna nu så en annan här hemma får lite roligt att kika på! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ska försöka uppdatera så ofta jag hinner. annars kanske min syster är bättre på uppdatera:) Ha det så bra så länge! Kram

      Radera