torsdag 28 november 2013

jetlag

Nu är vi hemkomst. Leo och jag gick o la oss 21.30 igår kväll och vaknade inte förrän 12 dig! Jag höll på o missa min tid hos frissan. Efter att ha skippat vilan på dagen så var jag rätt nöjd när han gick o la sig 21.30. Tänk att vi skulle kunna ställa om tiden så lätt. Men där fick jag, Leo vaknade någon timme senare. Han tog visst bara en powernap. Nu är jag lite trött på hake och parterna men min son verkar inte ha några planer på att sova igen. Men i morgon är det jobb och förskola så det vore bra om vi sov snart.
På tal om mitt frisörbesök är ja numera brunhårig eller rödhårig enligt Emil. Han tycker inte det är fint fick jag reda på efter att jag tjatat ett tag. Varför fråga jag honom? Hans tystnad visade väl vad han tyckte egentligen. Han här erbjudit sig att betala ett återbesök, snällt Juh :-) men jag själv är nöjd, hoppas bara färgen sitter i nu.  
Nu ska jag försöka byta tvprogram. Kanske lättare att Leo somnar till greys anatomy.

4 kommentarer:

  1. Vill se bild ju! :) Jag tror du är superfin vännen.. Och - välkomna hem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte lägga upp bilder. Får min nya telefon nästa vecka men du hinner ju se mig innan:-)

      Radera
  2. Jag vill också se bild! Hoppas ni fick sova lite mer sen. Kram syrran

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så fort jag får min telefon! 4 timmar sov vi, ändå är ja pigg:-)

      Radera