måndag 17 oktober 2011

V 34


Jag är nu i vecka 34. Händer jättemycket med magen och jag vet inte hur jag ska orka gå 6 veckor till om det blir så. Tycker inte att magen är så stor egentligen men det trycker upp mot revbenen och på urinblåsan. Varken sitter eller ligger bekvämt, får bara ont i ryggen.

Är hemma från jobbet idag. Legat sjuk hela helgen och är fortfarande inte frisk. Tråkigt för det händer mycket denna vecka. Sista veckan för min lärarelev, vi har planerat en hel del, 2 föräldrargruppsträffar och barnmorskebesök. Kommer faktiskt gå på föräldrargruppsträffen idag. Mår lite bättre och jag tror inte att det smittar. Får väl sitta långt ifrån dem.

Nu väntar jag på mamma som ska komma o fika och ta med sig bullar från bakfickan.

6 kommentarer:

  1. testing testing
    syrran

    SvaraRadera
  2. wow det funkar!!!!!!!!!!!!! Sa fin mage du har!
    Skont att du mar lite battre nu, du har val hunnit vila lite hoppas jag. Bullar lat ju inte helt fel....
    kram syrran

    SvaraRadera
  3. Åååååh vad fin du är!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Åh inte långt kvar nu ju tills liten kommer!!!! Vad fin du är vännen <3 Ska bli spännade att se hur stor din mage blir...min blev ju inte så "jättestor" eftersom Casper kom i v 34. Kramar mel

    SvaraRadera
  5. Haha, satt du långt ifrån dom? Du är fantastiskt vacker, du passar i gravidmage! Kramis

    SvaraRadera
  6. Tack tack=) Sofie, det var nog bara 3 meter emellean!

    SvaraRadera