onsdag 21 september 2011

Ullared!

I söndags åkte mamma och jag till Falkenberg och Ullared. Vi fick sova hos Linda med familj. Fick även se huset de köpt och håller på o renoverar. Ska bli spännande att se det när de är klart!

I måndags blev det shopping. Gjorde av med en hel del pengar men oj vad billigt det är! Och jag har inte handlat vare sig kläder eller saker till  huset på månader så det behövdes.

Jag handlade bl.a:
Lampor till både tak och fönster
Adventsljusstakar, julsaker
mammakläder
kökssaker
inredningssaker
och till den lille
åkpåse
lakan
kläder
regnskydd till vagnen
inredningsaker
hygienartiklar
och massa annat

Hade en jättekul mamma och dotter helg. Har världens bästa mamma!



Tack Linda och Markus för sovplats!

2 kommentarer:

  1. Ååååh vad kul!! Låter somd et var en jätte lyckad mini weekend!!
    BTW, jag ska åka till Ullared när jag kommer till Sverige i december!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Måste bara tillägga att bilden är grym!! :-D

    SvaraRadera