lördag 17 september 2011

Äntligen helg och långledigt!

Har haft en lång och jobbig vecka. Jättemycket att göra på jobbet och sena dagar så den här helgen är efterlängtad. Behöver vila upp mig och fixa lite hemma. Sovmorgon är ju inte heller fel, men vad händer när mn får sova hur länga man vill? Man vaknar vid, 5, 6, 7, halv 9 gick jg upp.

I måndags började jag måla runt fönstrena i köket och det har ju fasen tagit hela veckan för det måste torka emellan. Men jag blir nog klar imorn och fint blir det! Har fixat lite hemma hela dagen, ätait mt hos mina föräldrar och snart är det inflyttningsfest hos Vicke och Sandra. Jag ska dit en liten stund i alla fall men knner på mig att det blir en kort kväll. Imorn åker mamma och jag till Linda med familj i Falkenberg! Ska bli jättekul och på måndann ska vi göra Ullared. Får oxå hem spjälsängen som jag köpt av Linda. Blir kul o fixa i ordning i barnrummet sen!

1 kommentar:

  1. Länge leve Ullared!!
    Och åååååååh så kul med barnrum!! :-)

    SvaraRadera