tisdag 27 september 2011

Är så trött och oinspirerad att göra något alls när jag kommer hem från jobbet. Önskar att mina kompisar bodde närmre så de kunde komma hit och plinga på dörren och dra med mig på en promenad i det fina vädret. Behöver lite draghjälp för kanske första gången  i mitt liv. Annars brukar jag träna vare sig jag får sällskap eller inte. Köpte ingredienser till att baka igår men det slutade med att jag satt i soffan hela kvällen. Så ska det inte bli idag! Så fort jag skrivit färdigt, promenad och sen bakning...

Har haft förskoleteamet hos oss idag, vilket innebär en i stort sett barnfri dag för mig och mina kollegor. Har hunnit planera massa, vilket behövdes! Har oxå en lärarstudent nu som jag är ansvarig för! Känns inte som det var länge sen jag själv var i hennes sits men det ska nog gå bra.

Emil läste min blogg häromdan. Väldigt underhållande tydligen för han asgarvade hela tiden. Tydligen stavar jag som en kratta så jag ska nog vara glad att de flesta av er inte kan kommentera. Ska inte ha så bråttom utan läsa igenom inläggen först.

1 kommentar: