måndag 9 februari 2015

soliga vinterdag

Vilket härligt väder!  Jag lyckades få med Leo på en kort promenad i kvarteret så Mollie skulle somna. Tur var det, annars hade vi nog varit inne hela dagen och missat det fina vädret. Vi gick runt och spanade in de andras altaner,  (mest jag kansk). Vi kan inte bestämma oss för hur vi vill ha det, tak, markis, inglasat?  bra med likadana hus så man kan få idéer 
 Nu sover Mollie i vagnen,  jag solar på altanen som visar 20 grader!  Helt ok att sitta i bara linne då trots att snön är kvar. Leo är inte riktigt frisk, feber,  hosta och snorig så det blir mest tv med några pauser då vi spelar spel,  pusslar och leker,  men bara om jag är med. 



Leo gillade inte solen, trots solglasögon så rann ögonen och vi skulle bara gå där det var skugga.

Nu får jag nog ha solat färdigt för idag och gå in och leka lite med med Leo medans Mollie fortfarande sover. 

2 kommentarer:

  1. Näven gu så härligt!! Perfekt vinterväder ju! Hoppas han kryar på sig nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående kommenterare: Guuu så härligt! :) Njuuuut - ser ut att bli en lika fin dag idag ju! Kraaam

    SvaraRadera