torsdag 5 februari 2015

Jag och Mollie sitter i soffan och myser. Är helt färdig efter denna dag. Vore gått med lite choklad men då jag inte har någon självdisciplin över huvud taget och ätit en hel chokladkaka på en dag så bad jag Emil gömma allt godis medans jag var på toan. Kan vara vart som på nedervåningen så får jag tråkigt så kan jag ju Leta :) moget juh!

Jag hade fått klipptid för Leo så han var hemma från förskolan idag. Frisörbesöket gick jättebra! Han satt still och var lugn.

Sen har vi haft lekbesök av grannen och Anna och hennes tjejer. Ljudnivånar minst sagt lite tack vare min son. Men kul hade vi och de lekte jättebra Resten av dagen har jag bara försökt hålla barnen på bra humör. Imorgon och hela helgen är helt oplanerad. Ska bli skönt o bara göra vad vi känner för.

1 kommentar:

  1. Känner ju knappt igen stora killen nu. Nyklippt och glasögon, han ser äldre ut tycker jag. Snygging:)

    SvaraRadera