söndag 26 januari 2014

Söndag kväll igen. Jobb och förskoleväskan packad. Leo har precis gått och lagt sig. Idag följde Emil bara med honom in och sa God natt. Behövde inte ens sitta på stolen ett tag. Det skulle aldrig gå om det var jag. Därför tycket jag Emil kan ta alla nattningar ett tag:) Leo och jag har bakat sockerkaka ikväll. Tänkte Emil kan ta med den till jobbet för nu så ska jag vara sockerfri i 2 veckor. Enligt ett test var man sockerberoende om man hade 4 eller fler ja. Jag hade 11 ja! Inget överraskande och jag tror inte riktigt själv att ja ska klara det men jag kan ju försöka:)

Helgen har varit bra, fått en del gjort här hemma. Städat garderober mm och lekträff med föräldragruppen. Shopping och fika på stan, sett 3 filmer så nu har vi laddat upp för kommande jobbvecka.

Bilder från senaste badbesöket. Mormor o morfar var med nu med. Det har blivit vår grej nu, varje vecka. Leo blir tuffare och tuffare. Den här gången åkte han rutschkana o hoppade från kanten! Och duschade utan problem efteråt.

4 kommentarer:

  1. MYSIGT med simhallen! Vi kanske kan åka ihop någon helg framöver?! :) Snart drar vi på tjejhäng med, shoppi shoppi ;) KRAM KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättemysigt och Leo älskar det. Ja det måste vi verkligen göra. Längtar jättemycket till nästa helg:) hoppas mila är bättre! Kram

      Radera
  2. Så kul med simhallen, Alice gillar det också men vi får väl vänta till förkylningen är över. Så kallt ute nu också. Kram på er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni kan åka snart då:) Leo har oxå varit förkyld men det märks inte på humöret så jag struntar i det. Kram

      Radera