måndag 6 januari 2014

jobb igen

I morgon är det jobb igen, känns sådär ikväll men jag vet att det brukar vara bra när man väl är där. Men jag gillar sovmorgon. I morgon väntar både inskolningar och ny arbetskamrat. 

Idag var vi i stugan med lite grejer. Vi passade på att kolla in traktorn och gå en sväng. Leo är jätterädd för både traktorn och gräsklipparen. Det är väldigt mycket som han är rädd för tycker jag. Vet inte vart det kommit ifrån egentligen. Kanske bara en period. Efter att bara sovit middag 20 min somnad han snabbt idag. Så nu ligger vi här i soffan o kollar på Ullared. Ja det finns visst inget bättre:( 


1 kommentar:

  1. Håller med om att sovmorgon är bättre! Fast jag fick visst det idag igen, skolorna öppnar två timmar senare idag pga kyla.... Herregud alltså, hahaha! Men jag klagar inte, sova är gött:-) det känns som ganska vanligt att vara rädd för allt just kring den här åldern. Alice är inte där än men alla mina dagbarn har varit livrädda för dammsugaren och gräsklipparna när de är 2 år, konstigt egentligen eftersom det är något de varit vana vid innan... Kram på er

    SvaraRadera