fredag 17 januari 2014

lördagsmorgon


Äntligen helg! Idag ska Leo och jag bara ha en skön läpparna. Ett besök i pulkabacken blir det nog och då har jag bjudit hem mig själv på middag hos mamma. Emil ska jobba och sen på andra roligheter. 
Leo, jag och mina föräldrar var i simhallen igår. Hm blev nog så trött då han här slit 13 timmar! Rekord tror jag.visserligen sov han större delen på mig, förstår inte att det kan vara så bekvämt att ha mitt huvud som kudde. Det får bli fler besök i simhallen om han över då här bra. Ha en trevlig helg alla!


2 kommentarer:

  1. Mysigt och skönt att sova länge! Här sover boysen och jag ligger och surfar runt! Hälsa Leo! Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Du läser inte innan du publicerar va? Haha. Låter härligt iallafall, vi var i simhallen igår, Alice var jättearg när vi badat klart. Vi har det också lugnt o skönt o inte så mycket att göra. Sovmorgon både lördag o söndag
    Jenny

    SvaraRadera