onsdag 10 juli 2013

sommarfighten

Ajajaj vad ont jag har i mina ben. Funderar på om jag ska orka gå ner för trappen men vet inte om mina ben bär mig. Jag är med i sommarfighten som Cilla har. Några tjejer som träffas ute och tränar, mest springer. Förra veckan var första gången. Intervaller i backar. Fy så jobbigt det var men kul! Jag skulle aldrig gjort det själv, brukar oftast undvik backarna. Men jag hade träningsvärk i 5 dagar och inte lite. Fick bita mig i tungan när Leo eller barnen på jobbet satte sig i mitt knä eller bara rörde mig. Ser inte fram emot det igen och håller inte med dem som säger att det är skönt med träningsverk. Idag skulle det vart andra gången men det var bara jag och 3 andra som dök upp. Jag hade missat att det var inställt även att jag kollade FB hela tiden då jag verkligen hoppades att det skulle ställas in då vädret inte direkt lockade. Var mer sugen på att städa faktiskt! Men nu känns det himla bra att jag kom iväg. 2 dagar kvar innan semester förresten:)

1 kommentar:

  1. Oj vad jobbigt det låter. Jag har precis varit på det där vansinnigt jobbiga Insanity Passet på gymet, tror inte du fattar hur jobbigt det är. Men kul också. Lär ha skaplig träningsvärk imorn!
    Syrran

    SvaraRadera