tisdag 9 juli 2013

snart semester,bröllop och systerbesök

3,5 arbetsdagar kvar innan semester och bara 31 dagar till bröllop och 5 dagar kvar tills min syster och familj kommer hem. Mycket att se fram emot. Och om man heter Emelie stressa upp sig för. Jag skulle vilja hyra en stuga en månad och smita bort från vårt hus ett tag så man inte ser allt som måste göras. Det hjälper ju inte att våran gräsklippare har pajat, det är antingen stop i avloppet eller så har diskmaskinen verkligen också gott sönder. Har också kommit på att jag verkligen borde beställa ring, köpa skor och lägga upp min klänning. Känns inte riktigt som jag har koll =)
men det löser sig ju alltid. Idag ska jag kolla ring, skick iväg skorna och kolla om det inte kan finnas några fina i nån skoaffär här hemma. Hinner inte riktigt med att åka iväg.

3 kommentarer:

  1. Det är du som ska gifta dig om 31 dagar?! Gud vad roligt!men förstår att du är lite stressad då;) men jag kan nästan lova att du kommer få en dag som kan få dig att le i framtiden bra du tänker på den, för så känner jag! En underbar dag, alla är där för er skull, en härlig dag helt enkelt! Kram Emma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jag:) Ja jag hoppas och tror att min dag blir precis så som du beskriver! Ska bli himla kul och ju mer jag bockat av på min lista destu mer kan jag njuta av det nu innan också. Kram

      Radera
  2. Ja, det närmar sig verkligen. Snart åker vi o snart ska du gifta dig, wiiiiiiii! Så kul!
    Syrran

    SvaraRadera