måndag 20 maj 2013

Inte så roligt väder idag men det börjar ju klarna upp så det blir nog ett besök på ALV i eftermiddag med föräldrargruppen. Man har blivit lite bortskämd med vädret, jag vill ligga ute och sola och inte gå inne och fixa. Mamma och pappa har varit här och kollat hur vi ska bygga staket på baksidan. Det kan behövas för just nu tycker Leo det är jätteroligt att springa in till grannen och ut på gatan.
 
Lite bilder från helgen, mamma och barn kväll som slutade väldigt sen. Blev bara 4 timmars sömn och det var alldeles för lite för mig. Kändes som jag var bakis men så var inte fallet. Söndagen var lugn och regnig. Tvingade mig ut på en långpromenad med grannen. Det var upptäckardan och jag hade tänkt och åka på prova på ridning med Leo men det får bli nån annan gång.
 
 



2 kommentarer:

  1. ja man blir latt van vid fint vader eller hur, men huvudsaken ar ju att det inte regnar. Det ar ju bara sa trakigt! Kan tanka mig att ni behover staket for att hagna in er lille illbatting...! :-) Alice ar likadan, borde ha koppel pa henne nar vi ar ute. Satter jag ner henne sa springer hon sa langt bort fran mig som mojligt, undra hur man ska tolka det...?

    SvaraRadera
  2. Hehe.. Jag var också lätt trötthetsbakis igår... ;) men de var de värt! Mysig kväll.. Leos mugg är kvar här så du inte letar efter den..! Kanske kan ta en em på ALV framöver - nästa måndag kanske? Kraaam vännen och tack för i lördags

    SvaraRadera