torsdag 9 maj 2013

Astrid Lindgrens värld

Jag ska njuta av 5 dagars ledighet nu. Det är ju nästan en hel vecka :) Jag gick upp tidigt med Leo i morse. När Emil vaknade så sprang jag en runda innan vi gick ner till Astrid Lindgrens värld. Såg mycket Vimmerbybor där. Leo gick i sin egen lilla värld, slalom på vägarna, vänder och går tillbaka igen. Vill inte sitta i vagnen och tycker de mest otippade sakerna är de roligaste, som stenar och vägkanterna. Husen var också roliga, och de få djuren som var där.




 
Nu väntar vi på Leos farmor. Vi ska grilla och sen ska jag och Emil försöka städa garaget och uteförrådet.

2 kommentarer:

  1. Ah vad jag langtar tills vi kommer ga pa ALV och trangas med er och alla turister. ser valdigt somrigt ut nu! kram syrran

    SvaraRadera
  2. å vad mysigt med ALV! Det saknar jag verkligen med att inte bo i Vby, vill också hänga där dag ut och dag in!!

    SvaraRadera