lördag 6 april 2013

Vilken skön lördag. Det var Emils tur att gå upp med Leo men jag var så pigg så jag passade på att ta en promenad. Sen var jag nere på stan en sväng, själv. Har insett att det inte är någon idé att ta med Leo till affären om han inte måste för att prova.
Hittade massa kläder, skulle kunnat köpt hur mycket som helst. Det blev 2 par jeans, 1 blus och ett linne. Annars har vi mest varit hemma. Leo är inte helt kry. Lite feber och väldigt trött. Får se hur han mår i morn, vi har ju planerat lekdate på leklandet. Jag har också hunnit foga och måla taket en sista gång. Väldigt bra när det är så dåligt på TV, man får så mycket gjort.

Gårdagen var inte så dålig den heller. När jag kom hem hade Emil fixat middag, vin, blommor och choklad. Vilken kille jag har :)

3 kommentarer:

  1. duktig att ga upp tidigt och ga pa promenad! Forstar att du inte kan ta med Leo till affaren... Alice ar i stort sett helt sjovild! Sag inte sa mycket av Olivia idag nar hon spelade fotboll for Alice var overallt... sa jag vet hur det ar om man sager sa! Kul med lite shopping dock.
    Valdigt imponerad av Emils romantiska sida, det ar bra att han tar hand om dig. Me like! Hoppas Leo mar battre sa ni kom ivag till leklandet. kram

    SvaraRadera
  2. ps: javla blogg.se har varit nere i nagra dagar ifall du undrar varfor jag inte uppdaterar. Fixa't for fan, grrrr! jakla skitsida:-(

    SvaraRadera
  3. Härligt att du kunde shoppa lite till dig själv, det förtjänar du! Emil får +++++ av mig för sin romantiska insats! ;)

    SvaraRadera