lördag 20 april 2013

Åh vilken härlig dag. Det har varit varmt och klarblå himmel hela dagen. Äntligen! Vi var nere på stan när affärerna öppnade och köpte mer färg till Leos rum och en rutche kana. Jag har märkt att han gillar såna, både på leklandet och när vi var på öppna förskolan så den kommer nog göra succé! Sen lämnade vi av Emil som skulle åka nånstans för seriens första match. Jag är inte så insatt men han var väldigt glad när han kom hem 8 timmar senare efter att de vunnit.
Leo och jag har varit hemma hos mamma nästan hela dagen. Jag åkte hem när han sov och fixade i trägården. Fick väldigt mycket gjort så nu kan jag bocka av en sak på min lista. Jag  måste verkligen måla färdigt Leos rum men inte när det är så här fint väder ute. Sen laga vi mat, promenad ner till stan och så var klockan redan halv 8 och dags att åka hem o lägga Leo. Han var jättetrött men vill verkligen inte gå o lägga sig. Han hatar sin säng så nu funderar jag på att skaffa en juniorsäng i hans rum men detkänns väldigt tidigt. Numera sover han ju bara i vår säng. Sa för nån vecka sen att det är ju skönt att han i alla fall somnar och sover i sin säng i början av kvällen. DET gör han visst inte längre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar