måndag 16 april 2012

vilken varme!

Igar var det 28 grader har, ratt sa lagom. Vi akte till en park dar barnen kunde leka, lite shopping och pa kvallen sa satt vi ute hela kvallen och drack vin. Jattemysigt och skont. Idag ar det annu varmare, 33 grader. Var ute och gick och sprang pa morgonen innan det blev for varmt .Vi var en svang till en affar men stackars Leo svettades sa det rann. Resten av dagen far han vara inne. Nar Steph kommer hem fran skolan ska hon och jag ga pa bio, Mirror Mirror. Jattemysigt att fa gora nagot bara hon och jag.





4 kommentarer:

  1. Åh va mysigt!!! Jag tänker på den kväll vi kom till Jenny förra gången, kommer du ihåg? När vi satta alla där ute och det var så varmt och skönt o man hade hela resan framför sig :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tankte jag pa med nar vi satt dar =)
      Emelie

      Radera
  2. Passa på o njut av värmen för här är det bara ca.5+,o det haglar o snöar omvartannat,vi saknar er,det är tur att du hör av dig,så man får lite bilder,så man inte får en chock,om han har vuxit när ni är där borta,kram på er,Ing-Marie

    SvaraRadera
  3. Åååå vad mysigT!! .-)
    Jag kommer förbi ikväll med pengar till dig, och badkläderna till Leo och säger hejdå! Är ni inte hemma hänger jag det på dörren.
    Kram Johanna

    SvaraRadera