lördag 21 april 2012

Hemma igen!

Nu är vi  hemma igen. Vi landade på Kastrup kl 7 igår morse efter en bra men lång resa. Jag som brukar kunna sova på planet kunde inte göra det även att Leo sov säkert 3 timmar. Snälla pappa hämtade upp oss i Malmö.

Hemma väntade Emil! Glad att få se sin lilla pojk igen. Han hade skött sig bra här hemma, städat och plockat i ordning så han fick sina presenter ;) El tandborste och en vit adidasjacka som jag kanske är gladast över. Han är skitsnygg i den ! =) Och jag hade ju förstört hans tidigare vita Fred Perry jacka. Lite bättre än en nyckelring som han fick förra gången.

Farmor och farfar kom förbi med mat och fick träffa Leo igen. Han var glad med och lekte med farfars skägg. Vi sov middag hela familjen, åkte och handlade mat och hade myskväll. Både jag och Leo kunde sova i stort sätt hela natten trots tidsomställning.

Idag har vi bara tagit det lugnt, tvättat, fikat hemma hos mina föräldrar och köpt en krok till hoppgungan som snart ska upp. Har också hunnit titta på film men nu är vi lite rastlösa allihopa så vi får se vad vi ska hitta på.

1 kommentar:

  1. Kan tanka mig att Emil langtat efter er:-) Vi saknar er redan! Puss o kram syrran

    SvaraRadera