lördag 28 april 2012

Lördag

Började denna lördag med en joggingrunda. Försöker komma igång men det går väldigt segt. Mycket roligare att styrketräna men det är svårt att hitta tid till. Därefter åt vi lyxfrukost- amerikanska pannkakor. Bästa frukosten enligt mig. Leo fick liiiiite gröt. Han har börjat äta lite mat, bröd och gröt nu även att de inte tyckte det på Bvc? De ändrar ju det där hela tiden. Inte mycket som kommer ner men han tycker det är kul och värkar tycka det är gott.

Igår var mamma och jag i Västervik. Köpte barnstol och gåstol på Busfrö som jag är jättenöjd med. Även kläder som han ska ha under dopklänningen. Förra gången jag var där hittade jag inget men nu gick det bättre.

Idag var jag nere på stan med Emil. Han shoppade kostym, skjorta till dopet och springskor. Jag köpte visst inget. De kommer jag ta upp nästa gång han tycker jag spenderar mycket pengar. Men fin kommer han bli. Det är bara Leo som inte har några fina kläder att ha på sig på middagen efter dopet. Tycker pojkutbudet i affärerna är jättedåligt! Och hittar man något fint så finns det inte i hans storlek. Får bli en skjorta och jeans då.




Hur söt får man vara?! Gullunge

5 kommentarer:

  1. Tjena hurtbulle! Du borde kopt nat fint har da ju! Saknar er!!
    Kram syrran

    SvaraRadera
  2. jag letade, men tycker inte det var så mycket bättre! bara tjejkläder. kramis

    SvaraRadera
  3. Supersöt! :)

    Tips: Gymma hemma. Har vi gjort under april. Finns massor med bra övningar utan vikter, eller så fyller man lämpliga burkar man har hemma med sand eller nåt annat tungt. Vi körde 10 min löppass som uppvärmning och för att få upp pulsen, men funkar också att hoppa runt i lägenheten (huset) med höga knälyft och liknande. Tänkte det kan massa en mammaledig? Jag kan skicka övningar om du vill ha tips, har sammanställt ett dokument :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Sicket litet busfrö! =) När blir dopet då? Fast kanske bara för närmsta familjen. Duktig du är som springer och gymmar! Det viktigaste är att göra det du tycker är kul, om det är tråkigt och man drar sig för att träna så kommer det inte hålla. När har du semester i sommar? Jag kommer nog va ledig från midsommar och 6-7 veckor framåt, och kommer nog hänga i vby en hel del. Då kanske vi kan motionera ihop?! Anna lär ju va i vby en hel del också, det får bli camp exercise. =)

    SvaraRadera
  5. nar Agaton var liten sa var rekommendationerna med smakisar fran 4 manader... sa det kan knappast skada honom att ni borjar nu aven om de nu andrat... Agaton var redo och det gick hur bra som helst for honom.. ni kanner ert barn bast och vet vad han klarar och inte..

    hoppas ni far en fin helg, med dopet och allt!!

    SvaraRadera