måndag 9 mars 2015

måndagskväll och härligt träningspass

Sitter i soffan nu, lagom trött efter ett tufft träningspass. Väldigt kul o träna med ett stort gäng, längtar redan till nästa måndag!  Längtar inte lika mycket till träningsvärken jag vet kommer komma. Någon som inte haft lika roligt ikväll var Emil som tog hand om en skrikande Mollie under tiden. Jag sa till honom att han ska testa o duscha nästa gång,  eller dammsuga,  då är hon nöjd :) det funkar inte o kolla på ishockey. Det är ju inte för min egen skull jag gör det varje kväll,  men jag tröttnar också på gnället och då då får Det bli en dusch o sen städa lite. Bra med att hon skrikit så mycket var att hon blev trött och somnade tidigt i sin säng. Vet inte om det hänt innan, men jag njuter i soffan.

Imorgon blir det förskolan för Leo,  han har vart hemma. 3,5 v så vi ser fram emot det båda två :)

Leo älskar sin 3-hjuling Men senaste dagarna är det hans docka o vagn...

eller hans lilla hund som fått följa med på promenaderna <3 


4 kommentarer:

  1. Gött pass igår ju! :) Snart måndag och på´t igen! Mysigt med promenader - njuuuut av mammaledigheten och dess möjligheter att vara med dina fina barn! Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var det ' kände inte så mycket när jag vaknade men idag alltså. Har så ont i benen! :) jag njuter! Så underbart med vår med, allt blir roligare då!
      Kram

      Radera
  2. Var du på Friskis o Svettis?

    SvaraRadera
  3. Nej det här är några tjejer som dragit igång själva. Vi kör utomhus på en fotbollsplan, springer o styrka. Jättekul!

    SvaraRadera