tisdag 10 juni 2014

årets första dopp!


Jag slutade tidigt i dag så jag o Leo åkte till nossen en sväng. Jag trodde det skulle vara jättekallt i vattnet men det var riktigt skönt. Leo älskade att bada och det gick till o med bättre än i simhallen. Han hoppade från bryggan och sprang runt i vattnet. Blev inte ledsen när han ramlade och kom under ytan, det hände massa gånger. Till slut lyckades jag locka upp honom med glass. Favoritglassen är daimstrut, varför ta den lilla :)  nu är det en lugn kväll efter städningen, tvätt och mat. Har för första gången gjort egen saft. Vet inte om ja kommer göra om det men det fick mig o uppskatta mamma ändå mer.


3 kommentarer:

  1. Vilken liten baddare!!

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt! :) Önskar jag kunde ha lte lediga eftermiddagar ibland!

    Kanon att han älskar att bada inför Gotland ju...snart snart snart åker vi!! Kul de ska bli.

    Kram/Cornelia

    SvaraRadera
  3. Har ni badat i den där "pölen"?! Haha! Ser så härligt ut:-)

    SvaraRadera