söndag 6 april 2014

helgen


Vi har haft en jätteskön helg. Vi har fått mycket gjort här hemma, saker som man legat efter med. Emil har spelat fotboll, vi har haft lekdate ned föräldragruppen då vi lekte ute, cyklade och grilla korv. Efter den dagen köpte jag en trehjuling på bloppisen,  nu ska vi bara köpa studsmatta med så Leo har något att göra när jag ligger i solstolen o slappar i sommar :) 
Vi har även hälsat på några söta lamm. Leo var livrädd men tyckte det var kul efter ett tag på betryggande avstånd. 
 Nu ska jag skapa med syrran och Emil får ta nattningen som inte funkar alls längre.  det brukar sluta med att Leo ligger i soffan o nån av oss killar honom på ryggen i 30 min, medan vi spelar in vårt tvprogram för Leo får inte se. 



2 kommentarer:

  1. Å Leo får jag komma på ditt tepartyt?

    SvaraRadera
  2. Så söta lamm! Kul med trenuling det vill nog Alice oxå ha en? O studsmatta, önskar bara att vi hade större trädgård!

    SvaraRadera