fredag 11 april 2014

Äntligen fredag! Vi har hunnit med fika hos mina föräldrar, shoppat spel och pussel, lekparken o promenad. Vi har oxå haft en stor kamp med Leo som jag o Emil gick vinnande ur. Känns rätt bra, hoppas att vi orkar hålla i framöver oxå. Leo äter jättedåligt hemma o väljer. Bara ut en sak på tallriken,  men på förskolan äter han allt! Så idag fick man ingen  apelsin om man inte åt upp sitt potatismos eller raggmunk oxå. Korven åt han upp innan vi ens hann börja. 30 min har han skrikit o gråtit men sen åt han upp allt. Han var jättehungrig,  men så himla envis. Nu är det mys i soffan och snart somnar han nog så vi kan ta fram vårt fredagsmys. Imorgon ska han gå på sitt första barnkalas hos sin kompis på förskolan. Tror att jag tycker det är roligast :) trevlig helg alla.

1 kommentar:

  1. Det är bra att ni står på er, han testar er säkert bara. Det ska man ju göra när man är 2 år :-)
    Alice äter fortfarande dåligt, men pasta i alla former går bra!
    Gu vad jag blir sugen på raggmunk, får nog göra det nu i veckan, mmmm!

    SvaraRadera